marți, 8 decembrie 2009

Dap... navigam nostalgic pe pagina Clubului sportiv Marta din Baia Mare CSMarta.net si am vazut un film de prezentare dragut cu o piesa geniala alaturi.

Asa ca vreau sa-l prezint si noilor prieteni, care nu ma stiu de pe vremea cand eram si eo prieten cu handbalistii (cum ii placea antrenorului sa ne spuna)... si mergeam zi de zi, dimineata de dimineata la antrenamente.

Vreau inapoi vremurile alea...



Imi amintesc ca mi-am adus de la unchiu(care era chitarist) o boxa imensa cu amplificator acasa la apartament... si... inainte de marea finala de la juniori 2 intre echipa mea si Clubul Extrem ascultam la maxim piesa asta. Cred ca toti vecinii se mishcau pe ritmurile ei...

Chiar daca nu-mi permiteam sa visez sa fiu in echipa care va juca(sau macar va sta pe banca) la meciul respectiv, pluteam cu gandul ca ma voi ridica in picioare pentru campionii CSMarta si voi urla ca un nebun din sala.

Nu toate visele devin realitate cand vrei. Pt mine CSMarta sunt campioni!


P.S. : e clar ca eram mic si prostut(un adevarat junior :)) ) cand am facut pozele astea... si acu mai am o gramada de porci, si medalia tot in gatul lor e atarnata... dar nu ma apuc sa-i imbrac in echipamente si sa-i pozez... dar daca am facut-o... macar raman cu amintiri;)

P.S.2 : cine are frati mai mici, cine-i inca la liceu, cine vrea sa munceasca in echipa, recomandarea mea este sa mergeti spre handbal(poate zac talente nedescoperite in voi(in mine n-a zacut nimic:)) ) ). Va schimba mult o experienta ca aceasta. ;)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

hai sa comentam cu tupeu :)) - toti au dreptul sa-si expuna parerile si opiniile ! Feel Free!
join my facebook :D